Thursday, April 24, 2008

我是蠢蛋。

我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。
我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。
我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。
我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。
我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。
我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。
我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。我是蠢蛋。

今天考完试的心情,只有一句话可以形容。
我真的觉得我是全班最笨的。

谁说付出就一定有结果?
我已经把一本foolscap paper用完了。
我那枝pen 的ink也用去一半了。
这样算不算付出?
还是,我依然不够努力?
我是不是应该更加努力?
.........
或是,我的脑袋根本是死一片的 。
我,根本就不属于这里。

看来,又是最后一名了。
哎~我是不是根本就不属于这一群人。
真的不知道他们的脑袋是装什么的。

突然有种回家的冲动。
突然觉得......
心.....
好痛......

心情烂透了。

可是还有2个assignment,一个quiz,一个presentation等着我。
连收拾心情的时间都没有。
哎~~

好想什么都不管了!!!

3 comments:

chuaaunaun said...

hugsssss...... jia you mu dear chea yin = )

believe urself , u can do it .

wo wei ni jia you da qi !

aun

Lay Ming said...

hugsss you too my dear~

don't feel so bad, just do your best!

人比人,气死人!

so don't compare with others, just do your best, you can do it!

Take care yea!

Regards.

Ting Fang said...

qiao yun, if u r stupid, then i am stupid-er...rmb, u always have me "jian di", ok? feel better? =)

stop comparing and downgrading yourself for nothing.
rmb joey mcintyre's "stay the same"?
*dun u ever wish, u were someone else, u were meant to be...the way you are exactly*
*dun u ever say, u dun like the way u r, when u learn to love yourself, u better off by far*

so what if we are not as smart compared to others? to us, qiao yun will always be the smart girl who NEVER QUITS...

Jia you jia you jia you!!!!!
HWAITIN~!!!